System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Zapytanie ofertowe WOA 271.2.MS.2017 Gmina Miastko zaprasza do złożenia oferty dotyczącej zamówienia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro na opracowanie programów, organizację i przeprowadzenia szkoleń w ramach realizacji projektu pn. "Warsztaty EDUKO " podniesienie jakości kształcenia szkół podstawowych i gimnazjalnych w gminie Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie"
Miastko, dnia 18.01.2017 r.
Zapytanie ofertowe WOA 271.2.MS.2017
Gmina Miastko zaprasza do złożenia oferty dotyczącej zamówienia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro na opracowanie programów, organizację i przeprowadzenia szkoleń w ramach realizacji projektu pn. „Warsztaty EDUKO – podniesienie jakości kształcenia szkół podstawowych i gimnazjalnych w gminie Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie’’
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020, Osi Priorytetowej 3 Edukacja , Działanie 3.2. Edukacja ogólna,
Poddziałania 3.2.1. Jakość edukacji ogólnej,
Nr Umowy RPPM.03.02.01-22-0154/15-00.
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJACEGO
Gmina Miastko
ul. Grunwaldzka 1
77-200 Miastko
tel. 59 857 0719
fax. 59 857 2368
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programów, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli prowadzących zajęcia w czterech szkołach podstawowych oraz dwóch szkołach gimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miastko, w terminie od 01.03.2017 r. do 31.07.2017 r., z uwzględnieniem przerw ustawowo wolnych od zajęć dydaktycznych oraz ewentualnych innych przerwach w nauce, dla min. 45 osób, z zakresu:
1. Doskonalenie kompetencji zawodowych nauczyciela z zakresu zastosowania TIK
w dydaktyce oraz zastosowanie prezentacji w Prezi.
1) Liczba osób: 18 osób.
2) Cel szkolenia: przygotowanie uczestników do prowadzenia zajęć w szkołach podstawowych
i gimnazjalnych. Zajęcia w szkołach, wykraczające ponad podstawę programową, prowadzone będą
przy wykorzystaniu narzędzi TIK (technologia informacyjno- komunikacyjna), dla nauczycieli języków obcych, przyrody, matematyki, matematyczno przyrodnicze w kl. I-III (3), wyrównujące
z matematyki.
3) Moduły tematyczne:
- prezentacja narzędzi i aplikacji służących nauce programowania,
- proste języki programowania,
- poznanie narzędzi TIK i innowacyjnych metod pracy wykorzystywanych podczas zajęć edukacji
matematycznych w klasach I-III,
- nabycie umiejętności praktycznych związanych z obsługą narzędzi informatycznych,
wykorzystywanie ich podczas prowadzeń zajęć dydaktycznych,
- doskonalenie umiejętności uczenia się w zakresie matematyki oraz zainspirowania do korzystania
w pracy z uczniami nowoczesnych metod edukacyjnych z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb
ucznia,
- doskonalenie umiejętności uczenia się w zakresie przyrody oraz zainspirowania do korzystania
w pracy z uczniami nowoczesnych metod edukacyjnych z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb
ucznia,
- doskonalenie umiejętności uczenia się w zakresie języków obcych (j. angielski, niemiecki) oraz
zainspirowania do korzystania w pracy z uczniami nowoczesnych metod edukacyjnych
z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb ucznia,
- metodyczne planowanie oraz ewaluacja zajęć z wykorzystaniem nowych technologii edukacyjnych,
- wykorzystanie zasad projektowania w Prezi,
- wykorzystanie funkcjonalności Prezi,
- tworzenie prezentacji od podstaw.
4) Zamawiający zapewnia sprzęt komputerowy do wykorzystania przez uczestników szkolenia.
5) Zamawiający nie przewiduje kosztów zakupu oprogramowania i licencji.
2. Szkolenia przedmiotowe w doskonaleniu kompetencji zawodowych nauczycieli, informatyki,
matematyki.
1) Liczba osób:6 osób.
2) Cel szkolenia: przygotowanie uczestników do prowadzenia zajęć w szkołach podstawowych
i gimnazjalnych. Umiejętność posługiwania się kartami matematycznymi Grabowskiego, skuteczność i zainteresowanie nauki matematyki.
3) Moduły tematyczne:
- efektywniejsza praca z uczniem słabym,
- rozszerzony zakres postrzegania potrzeb edukacyjnych uczniów,
- udoskonalenie umiejętności komunikacji interpersonalnej,
- lepsze planowanie i organizacja pracy,
- podniesienie poziomu nauczania i kwalifikacji,
- zaprezentowanie gier z wykorzystaniem kart w celu doskonalenia umiejętności rachowania,
- logiczne myślenie,
- zastosowanie gier do skutecznej nauki i sprawnego liczenia.
4) Na Wykonawcy leży odpowiedzialność zapewnienia pomocy i materiałów dydaktycznych
wykorzystywanych w trakcie szkolenia.
3. Doskonalenie kompetencji zawodowych nauczycieli z zakresu stosowania metod
nauczania opartych ma metodzie eksperymentu.
1) Liczba osób:4 osoby.
2) Cel szkolenia: przygotowanie uczestników do prowadzenia zajęć w szkołach podstawowych
i gimnazjalnych. Zajęcia w szkołach, wykraczające ponad podstawę programową, prowadzone będą z wykorzystaniem metody eksperymentowania, doświadczania oraz innych metod aktywizujących uczniów, których efektem będzie wzrost kompetencji kluczowych uczniów w obszarze przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, biologii, chemii, metody szybkiego uczenia się i zapamiętywania.
3) Moduły tematyczne:
- analiza wymagań programowych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, biologii, chemii,
w zakresie stosowania metody eksperymentu na poziomie szkoły podstawowej i gimnazjum,
- znaczenie eksperymentu edukacyjnego w nauczaniu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych,
biologii, chemii, na poziomie szkoły podstawowej i gimnazjum,
- sposoby planowania i organizowania lekcji z bloku matematyczno-przyrodniczego, biologii,
chemii, z wykorzystaniem eksperymentów oraz doświadczeń i innych metod aktywizujących
uczniów,
- symulacja zjawisk przyrodniczych, fizycznych, chemicznych i biologicznych,
- metody i techniki pracy angażujące uczniów wykorzystujące sytuacje problemowe oraz uczące
współpracy,
- korzystanie z obserwacji bezpośrednich, dokonywanych przez uczniów w trakcie zajęć w terenie,
- prezentacja innowacyjnych narzędzi edukacji w ramach przedmiotów matematyczno-
przyrodniczych, biologii, chemii, które pozwalają rozwijać u uczniów: znajomość metodyki badań
naukowych, umiejętności złożone (kojarzenie szczegółowych wiadomości, zrozumienie
wykorzystywanych pojęć, dostrzeganie i formułowanie związków przyczynowo-skutkowych oraz
przetwarzanie posiadanych informacji prowadzących do zgłębiania i współtworzenia wiedzy,
rozumianej jako połączenie wiadomości i umiejętności, zarówno prostych i jak i złożonych),
myślenia naukowego, analitycznego i twórczego,
- wykorzystanie w nauczaniu eksperymentów i doświadczeń przy użyciu pomocy będących
na wyposażeniu pracowni szkolnych, jak i przedmiotów codziennego użytku,
- interpretacja wyników eksperymentów z uczniami,
4) Na Wykonawcy leży odpowiedzialność zapewnienia pomocy i materiałów dydaktycznych
wykorzystywanych w trakcie szkolenia.
4. Doskonalenie kompetencji zajęć rewalidacyjnych.
1) Liczba osób: 3 osoby.
2) Cel szkolenia: przygotowanie uczestników do prowadzenia zajęć specjalistycznych, wczesnego wspomagania rozwoju, zajęć rozwijających uzdolnienia o charakterze terapeutycznym z uczniem niepełnosprawnym.
3) Moduły tematyczne:
- rozwój psychofizyczny dziecka,
- organizacja zajęć terapii pedagogicznej,
- rozpoznawanie zaburzeń rozwoju języka, dysleksji, i innych,
- dobór metod pracy terapeutycznej,
-dobór zabaw i gier dydaktycznych
4) Na Wykonawcy leży odpowiedzialność zapewnienia pomocy i materiałów dydaktycznych wykorzystywanych w trakcie szkolenia.
5. Przygotowanie do prowadzenia kółek zainteresowań rozbudzających kreatywność,
w zakresie prognozowania pogody.
1) Liczba osób: 1 osoba.
2) Cel szkolenia: podniesienie kompetencji uczestnika szkolenia i przygotowania go do prowadzenia zajęć dodatkowych (kółko geograficzne) w szkole gimnazjalnej, której efektem będzie poszerzenie wiedzy na temat zjawisk zachodzących w pogodzie.
3) Moduły tematyczne:
- obserwacja pogody,
- analiza i interpretacja uzyskanych danych,
-obsługa standartowych urządzeń zamieszczonej w klatce meteorologicznej (termometr, barometr,
higrometr)
- przegląd aktualnych modeli prognostycznych i źródeł meteorologicznych.
4) Na Wykonawcy leży odpowiedzialność zapewnienia pomocy i materiałów dydaktycznych wykorzystywanych w trakcie szkolenia.
6. Doskonalenie kompetencji zawodowych nauczyciela w zakresie stosowania logarytmiki
w logopedii.
1) Liczba osób: 1 osoba.
2) Cel szkolenia: podniesienie kompetencji uczestnika szkolenia i przygotowanie do prowadzenia zajęć dodatkowych w szkole podstawowej, której efektem będzie poszerzenie wiedzy w zakresie powadzenia zajęć z uczniem.
3) Moduły tematyczne:
- podstawy teoretyczne logarytmiki,
- wpływ muzyki na rozwój mowy dziecka, wczesna stymulacja muzyczna,
- znaki pisma muzycznego, pojęcie muzyczne,
- zapoznanie z instrumentarium,
- zabawy i ćwiczenia oddechowe,
- ćwiczenia uwagi wzrokowo- słuchowo- ruchowej w piosence, melodii o zmiennym rytmie,
- mowa rytmizowana i ćwiczenia artykulatorów,
- ćwiczenia rytmiczne,
- budowanie scenariuszy zajęć logarytmicznych.
4) Na Wykonawcy leży odpowiedzialność zapewnienia pomocy i materiałów dydaktycznych wykorzystywanych w trakcie szkolenia.
7. Przygotowanie do prowadzenia zajęć w zakresie procesu indywidualizacji pracy z uczniem
ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi „SPE”.
1) Liczba osób: 5 osób.
2) Cel szkolenia: podniesienie kompetencji uczestnika szkolenia i przygotowanie do prowadzenia zajęć dodatkowych w szkole podstawowej, której efektem będzie poszerzenie wiedzy w zakresie
prowadzenia zajęć z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
3) Moduły tematyczne:
- zauważenie i wstępne zdefiniowanie trudności/zdolności,
- określenie specjalnych potrzeb dziecka,
- zaplanowanie działań pomocowych/wspierających rozwój,
- budowanie dobrych relacji,
- tworzenie przyjaznego klimatu klasy,
- koordynacja i integracja pracy wychowawczej dotyczącej całej klasy z działaniami wobec uczniów
doświadczających trudności.
4) Na Wykonawcy leży odpowiedzialność zapewnienia pomocy i materiałów dydaktycznych wykorzystywanych w trakcie szkolenia.
8.Doskonalenie kompetencji zawodowych nauczycieli w zakresie stosowania logopedii.
1) Liczba osób: 3 osoby.
2) Cel szkolenia: podniesienie kompetencji uczestnika szkolenia prawidłowej fonacji, poprawnej wymowy, prawidłowej pracy głosem w warunkach wystąpień publicznych, higieny i profilaktyki chorób głosu, praktycznych metod pracy nad głosem.
3) Moduły tematyczne:
- pozyskanie wiedzy i umiejętności potrzebnych do podejmowania kompleksowych, skutecznych
działań terapeutycznych,
- zakres terapii zaburzeń rozwojowych u dziecka oraz do realizacji zadań z zakresu edukacji
i wychowania uczniów z wadą wymowy,
- poznanie etapów rozwoju mowy dziecka oraz nabycie umiejętności prowadzenia ćwiczeń słuchowych, rytmicznych, oddechowych, fonacyjnych, aparatu artykulacyjnego dostosowanych do wieku dziecka.
4) Na Wykonawcy leży odpowiedzialność zapewnienia pomocy i materiałów dydaktycznych wykorzystywanych w trakcie szkolenia.
9. Przygotowanie do warsztatów szkoleniowych; zrozumieć świat głosek i liter oraz 101
pomysłów na terapie percepcji wzrokowej.
1) Liczba osób: 2 osoby.
2) Cel szkolenia: przekazanie nauczycielom zajmującymi się edukacją językową dzieci wiedzy
z zakresu edukacji językowej, przygotowanie do właściwego postępowania terapeutycznego.
Usprawnienie, rozwój i stymulacja percepcji wzrokowej.
3) Moduły tematyczne:
- omówienie rodzajów syntez słuchowych
- poznanie techniki czytania metodą „ślizgania się”
- poznanie roli umiejętności prawidłowego głoskowania,
- ćwiczenia ortograficzne w wybrzmiewaniu głosek, formułowanie reguł ortograficznych,
- percepcja wzrokowa 101 pomysłów na jej terapię, rozwijanie i stymulacja,
- stałość spostrzegania, figur i tła,
- stosunków przestrzennych, spostrzegania położenia przedmiotów,
- koordynacja wzrokowo- ruchowa.
4) Na Wykonawcy leży odpowiedzialność zapewnienia pomocy i materiałów dydaktycznych wykorzystywanych w trakcie szkolenia.
10. Kurs dla nauczycieli do prowadzenia zajęć szachowych, „Edukacja przez szachy w szkole”
1) Liczba osób: 2 osoby.
2) Cel kursu: zwiększenie koncentracji, cierpliwości, wytrwałości, rozwiniecie zmysłu twórczego, intuicji, myślenia analitycznego, rozwiązywanie problemów oraz kształtowanie ważnych cech osobowości;
3) Moduły tematyczne:
- szachowy, metodyczny i sędziowsko- organizacyjny;
- techniki nauczania oraz metody aktywizujące;
- technika uczenia się i zapamiętywania;
- wdrażanie do praktyki szkolnej nowych metod motywowania uczniów do pracy oraz
zwiększających odpowiedzialność osobistą za rozwój;
- doskonalenie pracy zespołowej przez nauczyciela i uczniów.
4) Wykonawca zapewnia sprzęt szachowy w wymiarze : kompletów bierek, szachownic, szachownic demonstracyjnych, programy nauczania i wsparcie metodyczne oraz podręczniki szachowe.
III. MIEJSCE SZKOLENIA
1) Zamawiający zapewnia sale szkoleniowe w budynkach szkolnych zlokalizowanych na terenie
Gminy Miastko.
IV. INNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1) Zamawiający dopuszcza wyłącznie złożenie ofert kompleksowych obejmujących opracowanie
programów, organizację i przeprowadzenie wszystkich szkoleń wymienionych w pkt. II
niniejszego zapytania ofertowego.
2) Wykonawca zobowiązany jest do samodzielnego przypisania uczestników do poszczególnych grup
szkoleniowych biorąc pod uwagę fakt, że jeden uczestnik może korzystać z kilku szkoleń.
3) Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia szkoleń kilku grup w jednym czasie,
z zastrzeżeniem ust. 2.
4) Ilość godzin:
Wymagana minimalna ilość godzin z poszczególnych szkoleń przypadających na jednego
uczestnika – 30 godzin.
5) Intensywność szkolenia: min. 3 godziny szkoleniowe dziennie, przy czym godzina szkoleniowa
trwa 45 minut.
6) Harmonogram szkoleń ustalony zostanie z osobą odpowiedzialną za koordynację projektu
i dostosowany do planu zajęć poszczególnych nauczycieli.
7) Zajęcia będą prowadzone przez imiennie wskazanych przez Wykonawcę wykładowców
i instruktorów o odpowiednim doświadczeniu i kwalifikacjach.
8) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe zgodne
z tematyką zajęć (zbindowane w formie trwałego skryptu) oraz harmonogram szkolenia.
Wszystkie materiały powinny posiadać tytuł projektu oraz znaki wskazane przez Zamawiającego.
9) Wymagania dotyczące dokumentacji szkolenia:
a) Wykonawca przeprowadzi test sprawdzający wiedzę uczestników przed rozpoczęciem szkolenia
i na jego zakończenie oraz wykona opinię wejściową i końcową na podstawie obserwacji
każdego z uczestników. Przedłoży wraz z dokumentacją końcową opinie i kopie testów.
Przedstawi Zamawiającemu wyniki porównawcze testu.
b) Wszystkim absolwentom szkolenia Wykonawca jest zobowiązany wystawić zaświadczenie
o ukończeniu szkolenia oznaczone znakami wskazanym przez Zamawiającego.
c) Wszystkie dokumenty dotyczące szkolenia oraz materiały szkoleniowe powinny być
oznakowane zgodnie z wymaganiami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
Pomorskiego na lata 2014-2020.
d) Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania obecności w następujący sposób:
- prowadzenie list obecności z podpisami uczestników dla poszczególnych grup szkoleniowych,
- oznakowania dokumentacji i miejsc prowadzenia zajęć zgodnie z wytycznymi RPO WP
dotyczącymi promocji,
- prowadzenie dokumentacji zdjęciowej prowadzonych zajęć.
- Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia badania ewaluacyjnego (oceniającego jakość szkolenia – wzór ankiety – zał. nr 7 do niniejszego zapytania ofertowego). Zamawiającemu należy dostarczyć poświadczone kopie przeprowadzonego badania oraz analizę wyników ewaluacji.
- Nieobecność usprawiedliwiona wykładowcy.
W przypadku długotrwałej nieobecności wykładowcy Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie
powiadomić o tym fakcie Zamawiającego i wskazać zastępcę prowadzącego zajęcia, który
posiada przygotowanie i wykształcenie równoważne do wykładowcy. W przypadku krótkotrwałej
nieobecności można zajęcia przełożyć, jednak o tym fakcie należy zawiadomić Zamawiającego.
Nie przewiduje się możliwości przedłużenia końcowego terminu realizacji umowy z powodu
przesuwanych zajęć z winy leżącej po stronie Wykonawcy.
V. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO:
1) Współpracy z Zamawiającym,
2) Pozostawania w stałym kontakcie z Zamawiającym,
3) Sprawnej i terminowej realizacji przedmiotu zamówienia,
4) Przedstawienia Zamawiającemu jednego egzemplarza opracowania materiałów szkoleniowych
do wglądu, najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym dzień rozpoczęcia szkolenia.
5) Przechowywania dokumentacji w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo
oraz udostępnianie jej na żądanie odpowiednich instytucji do 31 grudnia 2028 roku.
VI. O ZAMÓWIENIE MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym
postępowaniem,
2) Dysponują osobami, które posiadają stosowne przygotowanie do prowadzenia szkoleń
wymienionych w pkt. II,
3) Dysponują kadrą posiadającą doświadczenie w realizacji szkoleń o tożsamej lub zbliżonej
tematyce, jak szkolenia w pkt. II.
VII. INFORMACJA O SPOSOBIE ROZLICZANIA MIEDZY STRONAMI:
1) Rozliczenia między stronami będą odbywały się w PLN, w formie jednej płatności końcowej,
po zakończeniu realizacji zadania. Płatność nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania
przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT, przelewem bankowym na konto
Wykonawcy wskazane na fakturze.
2) Zapłata nastąpi w oparciu o fakturę, o której mowa w pkt. 1, z tym zastrzeżeniem,
iż wypłata wynagrodzenia nastąpi nie wcześniej, niż po wpłynięciu na konto Zamawiającego
od Instytucji Pośredniczącej środków finansowych przeznaczonych na pokrycie wydatków
związanych z realizacją Projektu na etapie, w którym uczestniczył Wykonawca.
VIII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1) Oferta musi mieć formę pisemną i powinna być sporządzona w języku polskim.
2) Niezbędne załączniki do złożonej oferty:
- Wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
- Program szkolenia zawierający co najmniej zagadnienia (bloki tematyczne) wymienione
w pkt. II, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego,
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów określonych w zapytaniu ofertowym
na przeprowadzenia szkoleń wymienionych w pkt II stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego
zapytania ofertowego,
- Zestawienie potwierdzające spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia,
stanowiące załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego,
- Wykaz osób (wykładowców), którymi dysponuje wykonawca do przeprowadzenia szkoleń
stanowiący załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.
3) Jeżeli pytanie zawarte w formularzu ofertowym nie dotyczy oferenta, należy wpisać
„nie dotyczy”.
IX. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1) Ofertę należy zamieścić w zamkniętej kopercie z naniesionymi oznaczeniami:
Oferta na „Opracowanie programów, organizację i przeprowadzenia szkoleń w ramach
realizacji projektu pn. „Warsztaty EDUKO – podniesienie jakości kształcenia szkół
podstawowych i gimnazjalnych w gminie Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie”.
Nie otwierać przed 31.01.2017r. godz. 12:15.
Zaleca się zamieszczanie na kopercie nazwy i adresu (siedziby) Wykonawcy.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 19( sekretariat) w terminie
do dnia 31.01.2017r., do godz.12:00.Liczy się data wpływu oferty do Zamawiającego .
2) Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego w dniu 31.01.2017 r. o godz. 12:15,
a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony 03.02.2017 r. do godziny 15:00
na stronie internetowej pod adresem http://bip.miastko.pl/
3) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4) Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących
treści złożonych ofert.
6) Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie http://bip.miastko.pl/
X. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
Na podstawie zawartego w zapytaniu ofertowym opisu przedmiotu zamówienia, w ofercie cenowej, należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia. Cenę należy podać cyfrą
i słownie, cena winna być wyrażona w złotych polskich.
XI. OCENA OFERT
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej podanymi kryteriami
i ich wagami:
- cena brutto - 40%
- merytoryczna wartość projektu - 30%
- doświadczenie i kwalifikacje kadry - 30%
razem: 100 %
1) W kryterium „cena brutto” zostanie zastosowany wzór:
cena najniższa
Ocena punktowa = ---------------------------------------- x 40 punktów
cena badana
2) Kryterium – „merytoryczna wartość szkolenia” max. 30 pkt.
Oceniane będzie:
1. Zgodność treści szkolenia z celem szkolenia oraz doboru metod i form pracy – od 1 do 10 pkt.
2. Przydatność przewidywanych efektów szkolenia dla praktyki nauczycielskiej – od 1 do 10 pkt.
3. Atrakcyjność i nowatorstwo programu, dostosowanie jego struktury do tematyki szkolenia:
zakres treści modułów ze szczegółowym programem, ich logiczny układ – od 1 do 10 pkt.
3) Kryterium – „doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń o tożsamej lub zbliżonej tematyce do tematów szkoleń wymienionych w pkt. II” – punkty będą przyznawane za każdą prawidłowo wykonaną usługę szkoleniową dla nauczycieli z ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert:
5 pkt – 5-10 szkoleń
10 pkt – 11-15 szkoleń
15 pkt – 16 – 20 szkoleń
20 pkt – 21 – 25 szkoleń
30 pkt – powyżej 26 szkoleń
Podstawą przyznawania punktacji jest dołączenie referencji.
4) Zamawiający wybierze ofertę z najkorzystniejszym bilansem punktów we wszystkich kryteriach
oceny oferty, tj.: w kryterium „Cena brutto”, kryterium „ merytoryczna wartość projektu ”,
kryterium „doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń o tożsamej lub zbliżonej tematyce
do tematów szkoleń wymienionych w pkt II”.
5) Zamawiający zastrzega, możliwość odrzucenia oferty Wykonawcy z powodu zaproponowania
rażąco niskiej ceny za realizację przedmiotu zamówienia. Jeżeli cena oferty wydaje się rażąco niska
w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości
wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego,
w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen
wszystkich złożonych ofert. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę
w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwraca się do Wykonawcy o udzielenie w określonym
terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający
oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody
wykonania zamówienia, wybrane metody techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania
zamówienia dostępne dla Wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie
odrębnych przepisów. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień
w wyznaczonym terminie lub jeżeli ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza,
że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Obowiązek wykazania,
że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na wykonawcy.
XII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem http://bip.miastko.pl.
XIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Małgorzata Styrenczak pod nr tel.(59) 857 0774 oraz
adresem email: malgorzata.styrenczak@um.miastko.pl.
XIV. ZAŁĄCZNIKI
1) Formularz ofertowy,
2) Program szkolenia,
3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów określonych w zapytaniu ofertowym na
opracowanie programów, organizację i przeprowadzenie szkoleń w ramach realizacji projektu pn.
„Warsztaty EDUKO – podniesienie jakości kształcenia szkół podstawowych i gimnazjalnych
w gminie Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie”.
4) Zestawienie potwierdzające spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia,
5) Wykaz osób (wykładowców), którymi dysponuje Wykonawca do przeprowadzenia szkoleń
z zakresu doskonalenia kompetencji zawodowych nauczycieli w zakresie stosowania metod
w zakresie zastosowania TIK w dydaktyce, szkolenia przedmiotowego, nauczania opartych
na metodzie eksperymentu, doskonalenia kompetencji zawodowych z zajęć rewalidacyjnych,
szkolenie z prognozowania pogody, logarytmiki w logopedii, pracy z uczniem ze specjalnymi
potrzebami edukacyjnymi, szkolenia logopedyczne, przygotowanie do prowadzenia warsztatów
szkoleniowych, kurs „Edukacja przez szachy w szkole”.
6) Zaświadczenie (wzór).
7) Ankieta ewaluacyjna (wzór).
8) Umowa (wzór).
Zamawiający
(-) l
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Zapytanie ofertowe szkolenia EDUKO.pdf (PDF, 4.1MB) Po terminie otwarcia ofert |
2017-01-18 17:05:52 | 4.1MB | 78 razy |
2 | Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego Formularz ofertowy.pdf (PDF, 615KB) Po terminie otwarcia ofert |
2017-01-18 17:06:35 | 615KB | 137 razy |
3 | Załacznik nr 2 do zapytania ofertowego Program szkolenia.pdf (PDF, 295KB) Po terminie otwarcia ofert |
2017-01-18 17:07:08 | 295KB | 133 razy |
4 | Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego Oświadczenie Wykonawcy o spełnianu wymogów.pdf (PDF, 305KB) Po terminie otwarcia ofert |
2017-01-18 17:07:34 | 305KB | 132 razy |
5 | Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego doświadczenie wykonawcy.pdf (PDF, 362KB) Po terminie otwarcia ofert |
2017-01-18 17:08:02 | 362KB | 138 razy |
6 | Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego wykaz wykładowców.pdf (PDF, 350KB) Po terminie otwarcia ofert |
2017-01-18 17:09:06 | 350KB | 144 razy |
7 | Załącznik nr 6do zapytania ofertowego zaświadczenie wzór o ukończeniu szkolenia.pdf (PDF, 233KB) Po terminie otwarcia ofert |
2017-01-18 17:09:29 | 233KB | 139 razy |
8 | Załącznik nr 7 ankieta ewaluacyjna wzór.pdf (PDF, 759KB) Po terminie otwarcia ofert |
2017-01-18 17:10:07 | 759KB | 139 razy |
9 | Załącznik nr 8 do zapytania ofertowego Umowa wzór.pdf (PDF, 1.6MB) Po terminie otwarcia ofert |
2017-01-18 17:10:40 | 1.6MB | 140 razy |
10 | Załącznik do umowy Harmonogram szkoleń.pdf (PDF, 263KB) Po terminie otwarcia ofert |
2017-01-18 17:11:23 | 263KB | 135 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Wyjaśnienie treści SIWZ.pdf (PDF, 416KB) | 2017-01-27 11:26:47 | 416KB | 284 razy |
Informacja z otwarcia ofert | ||||
1 | Informacja z otwarcia ofert na zapytanie ofertowe.pdf (PDF, 256KB) | 2017-02-03 16:53:13 | 256KB | 319 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Wybór najkorzystniejszej oferty szkolenia.pdf (PDF, 341KB) | 2017-02-08 09:19:30 | 341KB | 306 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Małgorzata Styrenczak | 18-01-2017 17:05:52 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Małgorzata Styrenczak | 18-01-2017 |
Ostatnia aktualizacja: | Małgorzata Styrenczak | 08-02-2017 09:19:30 |