System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi utrzymania zimowego ulic, chodników i dróg na terenie gminy Miastko będących w zarządzie zamawiającego, pow. bytowski, woj. pomorskie - WRG.271.11.2015.IF
Miastko: Usługi utrzymania zimowego ulic, chodników i dróg na terenie gminy Miastko będących w zarządzie zamawiającego, pow. bytowski, woj. pomorskie
Numer ogłoszenia: 266516 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miastko , ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko, woj. pomorskie, tel. 059 8572081, faks 059 8572368.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi utrzymania zimowego ulic, chodników i dróg na terenie gminy Miastko będących w zarządzie zamawiającego, pow. bytowski, woj. pomorskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania zimowego ulic, chodników i dróg na terenie gminy Miastko polegających na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości ciągów komunikacyjnych (likwidacja śliskości i gołoledzi poprzez posypanie nawierzchni piaskiem). 1. Przedmiot zamówienia obejmuje n/w ulice, chodniki i drogi w sołectwach Biała, Dolska, Dretynek-Trzcinno, Dretyń, Bobięcino, Głodowo, Kamnica, Kawcze, Kwisno-Szydlice, Lubkowo, Miłocice, Okunino-Kowalewice, Role-Wiatrołom, Żabno, Pasieka (bez osiedla Wyzwolenie), Popowice, Piaszczyna, Przęsin-Zadry, Słosinko, Świerzenko, Świerzno, Świeszyno,Turowo, Wałdowo, Wołcza Mała, Wołcza Wielka, Czarnica, Chlebowo, Węgorzynko, Tursko. 2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na części. Części zamówienia przedstawia tabela poz. 3.0. SIWZ. 3. Planowaną ilość godzin związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń zawiera tabela przedstawiona w poz. 3.0 SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia powinien być świadczony ciągnikami rolniczymi lub innymi pojazdami: a. odśnieżanie i usuwanie oblodzeń dróg i ulic ciągnikami rolniczymi lub innymi pojazdami o mocy silnika min. 80 kM oraz wadze własnej powyżej 3,0 t z pługiem i sprzętem przeznaczonym do likwidacji śliskości i gołoledzi poprzez posypanie nawierzchni piaskiem o ziarnistości max. Ø 2mm zgodnie z tabelą poz. 3.0 SIWZ w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia. 5. Nie dopuszcza się stosowania innego sprzętu niż wymieniony w poz. 1.4. przy realizacji przedmiotu zamówienia. 6. W przypadku świadczenia przez danego Wykonawcę usług w zakresie utrzymania zimowego ulic, chodników i dróg na terenie gminy więcej niż jedną część zamówienia wymagania minimalne dotyczące sprzętu określone w poz. 3.0. SIWZ sumują się. 7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszystkie szkody wyrządzone w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia osobom trzecim i Zamawiającemu oraz za szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. 8. Odpowiedzialność cywilną za wypadki na jezdni, bądź chodnikach związane z śliskością ponosi Wykonawca. 2.Ogólne wymagania dotyczące świadczenia usługi: 2.1. Odśnieżanie należy rozpocząć po ustąpieniu opadów śniegu. 2.2. Czas rozpoczęcia robót może zostać skorygowany przez przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku intensywnych opadów śniegu lub występowania śliskości (gołoledzi) prace związane z utrzymaniem zimowym mogą trwać aż do odwołania przez Zamawiającego. 2.3. W przypadku ustabilizowania się warunków pogodowych Zamawiający dopuszcza możliwość wstrzymania świadczenia usług zimowego utrzymania w przypadku występowania dodatnich/ujemnych temperatur w ciągu dnia (przewidywanych również w prognozach meteorologicznych), braku opadów atmosferycznych, słabego lub braku wiatru. 2.4. Odśnieżanie należy rozpoczynać od osi drogi zgodnie z kierunkiem ruchu drogowego. Śnieg należy usuwać na prawe pobocze. Zabrania się pozostawiania zgarniętego śniegu na skrzyżowaniach dróg.
II.1.5)
V |
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego stanowiące nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i podlegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Odstępuje się od wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień (koncesji, zezwoleń, licencji) do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniających wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w ogłoszeniu i odpowiednio w części 8.0. siwz , które wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spełniać wspólnie
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu spełnienia warunku Wykonawcy zobowiązani są do dysponowania odpowiednim sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia - wymagania minimalne przedstawia tabela w części 3.0. poz. 3.1. SIWZ. Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenie wykonawcy wyszczególnione w ogłoszeniu i odpowiednio w części 8.0. siwz , które wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spełniać wspólnie.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest do dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wyszczególnione w ogłoszeniu i odpowiednio w części 8.0. siwz, które wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spełniać wspólnie
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu spełnienia warunku wykonawcy zobowiązani są do posiadania dostępu lub dysponowania środkami finansowymi w wysokości zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenie wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wyszczególnione w ogłoszeniu i w części 8.0. siwz , które wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spełniać wspólnie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; 2. dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę; 3. wskazanie części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - zaleca się sporządzenie zgodnie z załącznikiem nr 9 siwz (druk do wypełnienia lub wzorowania się); Uwaga: Wymieniony dokument składają wraz z ofertą tylko wykonawcy, których ta sytuacja dotyczy. 4. wskazanie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zaleca się sporządzenie zgodnie z załącznikiem nr 10 siwz (druk do wypełnienia lub wzorowania się);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza następujące możliwości dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty: 1) przedłużenia terminu wykonania umowy w związku z koniecznością świadczenia usługi po terminie ustalonym w § 3.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Miastku, ul. Grunwaldzka 1, 77- 200 Miastko, pok. nr 17. Wersja papierowa SIWZ płatna w wysokości 12 + opłata za przesyłkę na wniosek Wykonawcy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Miastku, ul. Grunwaldzka 1, 77- 200 Miastko, pok. nr 19 (I piętro - sekretariat burmistrza).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sołectwa: Dretynek - Trzcinno , Lubkowo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dretynek, Trzcinno, Obrowo, Klewno, Lubkowo - odśnieżanie 170 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sołectwa: Dretyń, Okunino - Kowalewice, Tursko.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dretyń, Tursko, Łosośniki, Okunino, Kowalewice, Cisy - odśnieżanie - 300 godz.; usuwanie oblodzeń - 80 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sołectwa: Węgorzynko, Przęsin - Zadry.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Węgorzynko, Byczyna, Przęsin, Zadry - odśnieżanie 300 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sołectwa: Role - Wiatrołom, Żabno, Turowo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Role, Żabno, Wiatrołom, Ponikła, Pożyczki, Olszewiec, Potok, Turowo - odśnieżanie ulic 180 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sołectwa: Popowice, Wałdowo, Czarnica.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Popowice, Wałdowo, Grądzień, Czarnica, Męciny, droga Wałdowo - Popowice - Turowo - odśnieżanie 220.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: sołectwo: Piaszczyna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piaszczyna, Borzykowo, Cieszanowo, Gomole - odśnieżanie 150 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 93.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: sołectwo: Głodowo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Głodowo, Ostrowo, Znakowo - odśnieżanie 140 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.62.00-0, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: sołectwa: Kwisno - Szydlice, Dolsko.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kwisno, Szydlice, Stachowo, Dolsko, droga Dolsko - Wałdowo - odśnieżanie 180 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: sołectwa: Świeszyno, Chlebowo, Pasieka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świeszyno, Świeszynko, Chlebowo, Pasieka (Lipczyno, Trzebieszyno) - odśnieżanie 180 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: sołectwa: Biała, Świerzno, Świerzenko.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biała, Świerzno, Świerzenko, Jeżewsko - odśnieżanie 170 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: sołectwa: Wołcza Wielka, Wołcza Mała.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wołcza Wielka, Wołcza Mała, Krzeszewo, Cicholas, Przemkowo, Zajączkowo - odśnieżanie 200 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: sołectwa: Bobięcino. Kamnica, Kawcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bobięcino, Malęcino, Gołębsko, Kamnica, Toczeń, Studnica, Kawcze, Kawczyn, Gatka, Łodzierz - odśnieżanie 200 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: sołectwa: Słosinko, Miłocice.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Słosinko, Domanica, Przeradź, Miłocice, Węglewo, Łaziska, Łąkoć - odśnieżanie 250 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
Zamawiający
(-)
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogłoszenie o zamówieniu - odsnieżanie 2015 - gmina.pdf (PDF, 79.KB) | 2015-10-08 13:42:19 | 79.KB | 639 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ odsniezanie 2015 - gmina.pdf (PDF, 314KB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-10-08 13:42:19 | 314KB | 755 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Zawiadomienie o wyborze oferty - odśnieżanie Gmina.pdf (PDF, 821KB) | 2015-10-26 09:40:43 | 821KB | 830 razy |
2 | Unieważnienie postępowania - odsnieżanie Gmina.pdf (PDF, 236KB) | 2015-10-26 09:42:24 | 236KB | 352 razy |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf (PDF, 65.KB) | 2015-11-13 13:35:24 | 65.KB | 365 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Marcelina Wolska | 08-10-2015 13:42:19 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Ireneusz Ferenc | 08-10-2015 |
Ostatnia aktualizacja: | Marcelina Wolska | 13-11-2015 13:35:24 |