System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania. Dotyczy postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zamówienia pn. Usługi utrzymania zimowego ulic, chodników i dróg na terenie gminy Miastko, będących w zarządzie Zamawiającego - WIT.RI.271.12.2013.RCC
Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 93 ust.3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zm.) o unieważnieniu część 2, 8, 9 i 12 (zadania) dla wymienionego na wstępie postępowania.
Uzasadnienie faktyczne
W przeprowadzonym postępowaniu spośród złożonych ofert, oferty z najniższa ceną dla części 2, 8, 9 i 12 przewyższają kwotę którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne
Art. 93 ust. 1 pkt. 4 i ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Marcin Woszczak | 15-10-2013 14:53:40 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Roman Chamier Cieminski | 15-10-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Marcin Woszczak | 15-10-2013 14:53:40 |