Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Miastko
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania. Dotyczy postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zamówienia pn. Usługi utrzymania zimowego ulic, chodników i dróg na terenie gminy Miastko, będących w zarządzie Zamawiającego - WIT.RI.271.12.2013.RCC

Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 93 ust.3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zm.) o unieważnieniu część 2, 8, 9 i 12  (zadania) dla wymienionego na wstępie postępowania.

Uzasadnienie faktyczne

W przeprowadzonym postępowaniu spośród złożonych ofert, oferty z najniższa ceną dla części 2, 8, 9 i 12 przewyższają kwotę którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie prawne

Art. 93 ust. 1 pkt. 4  i  ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Marcin Woszczak 15-10-2013 14:53:40
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Roman Chamier Cieminski 15-10-2013
Ostatnia aktualizacja: Marcin Woszczak 15-10-2013 14:53:40