System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - dotyczy postępowania p.n. Usługi utrzymania zimowego ulic, chodników i dróg na terenie gminy Miastko, będących w zarządzie Zamawiającego (WIT.RI.271.12.2013.RCC)
Ogłoszenie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego
Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zm.) unieważnia się część 1 i 4 (zadanie) dla w/w postępowania związane z udzieleniem zamówienia wymienionego na wstępie.
Uzasadnienie:
Nie złożono żadnej oferty dla części 1 i 4 (zadania) niepodlegającej odrzuceniu w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Marcin Woszczak | 04-10-2013 10:41:55 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Roman Chamier Cieminski | 04-10-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Marcin Woszczak | 04-10-2013 10:41:55 |