System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Budowa wiat rekreacyjnych w miejscowościach: Chlebowo, Dolsko, Dretynek, Przęsin, Słosinko, gm. Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie
Miastko: Budowa wiat rekreacyjnych w miejscowościach: Chlebowo, Dolsko, Dretynek, Przęsin, Słosinko, gm. Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie
Numer ogłoszenia: 372956 - 2013; data zamieszczenia: 13.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Gmina Miastko , ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko, woj. pomorskie, tel. 059 8572081, faks 059 8572368.
- Adres strony internetowej zamawiającego:www.miastko.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:www.miastko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Budowa wiat rekreacyjnych w miejscowościach: Chlebowo, Dolsko, Dretynek, Przęsin, Słosinko, gm. Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu wiat rekreacyjnych w miejscowościach: Chlebowo, Dolsko, Dretynek, Przęsin, Słosinko. 2.Stosownie do art. 31 ust. 1 Pzp przedmiot zamówienia opisuje się za pomocą: a)dokumentacji projektowej , b)specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 3.Opis przedmiotu zamówienia zawarty w w/w dokumentach obejmuje wykonanie w miejscowościach: 3.1 Chlebowo, Dolsko, Przęsin, Słosinko - konstrukcji drewnianych wiat w kształcie regularnego sześciokąta o długości boków 3,20 m, wysokości 4,96m o powierzchni zabudowy 26,60 m2 z odeskowaniem połaci dachowej o pow. 44,00 m2 i położeniem 1 warstwy izolacyjnej z papy; 3.2 Dretynek - konstrukcji drewnianej wiaty w kształcie prostokąta 5,12 x 3,12 m, wysokości 4,00m o powierzchni zabudowy 15,97 m2 z odeskowaniem połaci dachowej o pow. 29,77m2 i wierzchnią warstwą krycia, wraz z robotami towarzyszącymi i pomocniczymi..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających do 50% zamówienia podstawowego - stosownie do art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):45.42.20.00-1, 45.11.12.00-0, 45.26.23.50-9, 45.26.12.10-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 20.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień (koncesji, zezwoleń, licencji) do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniających wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania;
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu spełnienia tego warunku wykonawcy zobowiązani są do dysponowania odpowiednią wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wyszczególnione w ogłoszeniu i odpowiednio w części 8.0. siwz, które wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spełniać wspólnie.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu spełnienia warunku wykonawcy zobowiązani są do dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wyszczególnione w ogłoszeniu i odpowiednio w części 8.0. siwz, które wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spełniać wspólnie.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu spełnienia warunku wykonawcy zobowiązani są do dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wyszczególnione w ogłoszeniu i odpowiednio w części 8.0. siwz , które wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spełniać wspólnie.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu spełnienia warunku wykonawcy zobowiązani są do posiadania dostępu lub dysponowania środkami finansowymi w wysokości zapewniającej wykonanie zamówienia.Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wyszczególnione w ogłoszeniu i odpowiednio w części 8.0. siwz, które wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spełniać wspólnie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty;2.dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę, 3.wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 Pzp dopuszcza następujące możliwości dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty: 1)przedłużenia terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy i uwarunkowane jest: a)wstrzymaniem realizacji zamówienia przez zamawiającego lub brakiem możliwości dalszej jego realizacji w okolicznościach, za które wykonawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności tj.: - uszkodzenie lub zniszczenie materiałów podczas transportu wskutek różnych zdarzeń losowych (kolizja, wypadek w ruchu drogowym, kradzież); - ukrytymi wadami obniżającymi cechy jakościowo-techniczne wyrobów uniemożliwiającymi ich wbudowanie w trakcie realizacji zamówienia, których wyeliminowanie nie będzie możliwe w obowiązującym terminie umownym w sytuacji, na którą wykonawca nie ma wpływu; b) koniecznością dokonania przez projektanta zmian w dokumentacji projektowej na wniosek stron, jeżeli od ich wprowadzenia uzależnione jest dalsze prowadzenie robót i wiąże się z przeprojektowaniem fragmentu dokumentacji w celu usunięcia kolizji technicznych, konstrukcyjnych itp. w obiekcie ujawnionych na etapie wykonawstwa. d) szczególnie niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi tj. silnymi lub ciągłymi opadami deszczu wymuszającymi zabezpieczenie obiektu i wstrzymanie robót do czasu ich ustąpienia. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w pkt 1 przedłużenie terminu wykonania umowy nastąpi o odpowiednio udokumentowany przez wykonawcę na piśmie okres trwania przesłanki. 2)możliwość zamiany rodzaju wyrobów budowlanych (materiałów) w trakcie realizacji zamówienia, w stosunku do przewidywanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem zachowania parametrów jakościowych i technicznym na poziomie nie niższym niż określonym w dokumentacji projektowej, bez zmiany ceny oferty. 3)odstąpienie zamawiającego od realizacji części zakresu rzeczowego bez jakichkolwiek następstw odszkodowawczych na skutek zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. jeżeli wykonanie określonej części zakresu rzeczowego będzie wiązało się z koniecznością wykonania dodatkowego zwiększonego zakresu rzeczowego nie wynikającego z dokumentacji projektowej, ujawnionego na etapie realizacji robót, a koszt tych robót przekroczyłby wielkość środków finansowych ujętych w budżecie przy spełnieniu warunku, że przedmiot zamówienia będzie mógł być użytkowany bez części zakresu, od której wykonania odstąpiono). W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy ulegnie stosownemu obniżeniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Miastku, ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko; pok. nr 17. Opłata za siwz - 145,00 zł - dotyczy wersji papierowej przekazanej na wniosek wykonawcy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:30.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Urzęd Miejski w Miastku, ul. Grunwaldzka 1 , 77-200 Miastko p. nr 19 ( I piętro - sekretariat burmistrza);.
IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogłoszenie o zamówieniu.docx (DOCX, 19.KB) | 2013-09-13 13:44:41 | 19.KB | 537 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | ||||
2 | SIWZ - wiaty rekreacyjne.pdf (PDF, 2.4MB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 13:47:21 | 2.4MB | 227 razy |
3 | NR1-Chlebowo.pdf (PDF, 71.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 13:53:47 | 71.KB | 175 razy |
4 | NR2-Chlebowo.pdf (PDF, 70.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 13:54:42 | 70.KB | 162 razy |
5 | NR3-Chlebowo.pdf (PDF, 119KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 13:55:08 | 119KB | 190 razy |
6 | NR4-Chlebowo.pdf (PDF, 366KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 13:55:33 | 366KB | 187 razy |
7 | NR5-Chlebowo.pdf (PDF, 137KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 13:55:52 | 137KB | 153 razy |
8 | NR6-Chlebowo.pdf (PDF, 158KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 13:56:13 | 158KB | 160 razy |
9 | OPIS arch-bud-Chlebowo.pdf (PDF, 526KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 13:56:35 | 526KB | 310 razy |
10 | Specyfikacja-Chlebowo.pdf (PDF, 329KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 13:56:55 | 329KB | 206 razy |
11 | 13_09_2013_13_57_22_zag NR1-Chlebowo.pdf (PDF, 584KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 13:57:22 | 584KB | 197 razy |
12 | ||||
13 | NR1-Dolsko.pdf (PDF, 71.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:10:00 | 71.KB | 155 razy |
14 | NR2-Dolsko.pdf (PDF, 70.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:10:21 | 70.KB | 153 razy |
15 | NR3-Dolsko.pdf (PDF, 119KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:10:50 | 119KB | 144 razy |
16 | NR4-Dolsko.pdf (PDF, 361KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:11:13 | 361KB | 180 razy |
17 | NR5-Dolsko.pdf (PDF, 138KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:11:32 | 138KB | 155 razy |
18 | NR6-Dolsko.pdf (PDF, 159KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:11:50 | 159KB | 145 razy |
19 | OPIS arch-bud-Dolsko.pdf (PDF, 524KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:12:12 | 524KB | 238 razy |
20 | STWiOR-Dolsko.pdf (PDF, 329KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:12:39 | 329KB | 184 razy |
21 | ZAG NR1-Dolsko.pdf (PDF, 164KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:13:20 | 164KB | 163 razy |
22 | NR1-Dretynek.pdf (PDF, 75.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:15:50 | 75.KB | 153 razy |
23 | NR2-Dretynek.pdf (PDF, 62.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:16:20 | 62.KB | 151 razy |
24 | NR3-Dretynek.pdf (PDF, 127KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:16:48 | 127KB | 151 razy |
25 | NR4-Dretynek.pdf (PDF, 246KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:17:10 | 246KB | 181 razy |
26 | NR5-Dretynek.pdf (PDF, 142KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:17:31 | 142KB | 148 razy |
27 | NR6-Dretynek.pdf (PDF, 123KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:17:58 | 123KB | 141 razy |
28 | OPIS arch-bud-Dretynek.pdf (PDF, 524KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:18:26 | 524KB | 279 razy |
29 | STWiOR-Dretynek.pdf (PDF, 291KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:18:51 | 291KB | 196 razy |
30 | ZAG NR1-Dretynek.pdf (PDF, 335KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:19:16 | 335KB | 177 razy |
31 | NR1-Przęsin.pdf (PDF, 70.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:20:04 | 70.KB | 163 razy |
32 | NR2-Przęsin.pdf (PDF, 69.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:20:27 | 69.KB | 140 razy |
33 | NR3-Przęsin.pdf (PDF, 119KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:20:52 | 119KB | 153 razy |
34 | NR4-Przęsin.pdf (PDF, 362KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:21:21 | 362KB | 175 razy |
35 | NR5-Przęsin.pdf (PDF, 137KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:21:49 | 137KB | 141 razy |
36 | NR6-Przęsin.pdf (PDF, 158KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:22:15 | 158KB | 137 razy |
37 | OPIS arch-bud-Przęsin.pdf (PDF, 526KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:22:45 | 526KB | 184 razy |
38 | STWiOR-Przęsin.pdf (PDF, 329KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:23:12 | 329KB | 171 razy |
39 | ZAG NR1-Prrzęsin.pdf (PDF, 823KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:23:42 | 823KB | 171 razy |
40 | NR1-Słosinko.pdf (PDF, 72.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:24:13 | 72.KB | 147 razy |
41 | NR2-Słosinko.pdf (PDF, 71.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:24:43 | 71.KB | 147 razy |
42 | NR3-Słosinko.pdf (PDF, 120KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:25:09 | 120KB | 140 razy |
43 | NR4-Słosinko.pdf (PDF, 362KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:25:38 | 362KB | 177 razy |
44 | NR5-Słosinko.pdf (PDF, 139KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:26:09 | 139KB | 144 razy |
45 | NR6-Słosinko.pdf (PDF, 160KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:26:42 | 160KB | 141 razy |
46 | OPIS arch-bud-Słosinko.pdf (PDF, 524KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:27:16 | 524KB | 195 razy |
47 | STWiOR-Słosinko.pdf (PDF, 329KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:27:48 | 329KB | 187 razy |
48 | ZAG NR1-Słosinko.pdf (PDF, 554KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-09-13 14:28:19 | 554KB | 175 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | wybor najk_oferty_wiaty.pdf (PDF, 33.KB) | 2013-10-28 13:34:14 | 33.KB | 515 razy |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | Ogłoszenie o udzielenie zamówieniu.pdf (PDF, 39.KB) | 2013-11-13 14:25:24 | 39.KB | 499 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Jan Gajo | 13-09-2013 13:44:41 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Ireneusz Ferenc | 13-09-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Marcelina Wolska | 13-11-2013 14:25:24 |