System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Świadczenie usług przewozowych - dowożenie/odwożenie uczniów z Domanicy do Szkoły Podstawowej w Słosinku i Gimnazjum w Miastku
Miastko: Świadczenie usług przewozowych - dowożenie/odwożenie uczniów z Domanicy do Szkoły Podstawowej w Słosinku i Gimnazjum w Miastku
oraz przewóz uczniów niepełnosprawnych
do Publicznej Szkoły Podstawowej w Kamnicy
w roku szkolnym 2011/2012 pow. bytowski, woj. pomorskie
Numer ogłoszenia: 230514 - 2011; data zamieszczenia: 04.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Gmina Miastko , ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko, woj. pomorskie,
tel. 059 8572081, faks 059 8572368.
- Adres strony internetowej zamawiającego:www.miastko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Świadczenie usług przewozowych - dowożenie/odwożenie uczniów z Domanicy do Szkoły Podstawowej w Słosinku i Gimnazjum
w Miastku oraz przewóz uczniów niepełnosprawnych do Publicznej Szkoły Podstawowej w Kamnicy w roku szkolnym 2011/2012 pow. bytowski, woj. pomorskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu (dowóz i powrót) uczniów: Część (zadanie) nr 1: Dowóz uczniów z miejscowości Domanica do Szkoły Podstawowej
w Słosinku i Gimnazjum w Miastku oraz powrót do miejscowości Domanica;
Część (zadanie) nr 2:Dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejscowości Węglewo, Miłocice
i Wołcza Mała do Publicznej Szkoły Podstawowej w Kamnicy oraz powrót do Węglewa, Miłocic
i Wołczy Małej,
Część (zadanie) nr 3:Dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejscowości Trzcinno, Okunino
i Miastko do Publicznej Szkoły Podstawowej w Kamnicy oraz powrót do Trzcinna, Okunina i Miastka Przedmiot zamówienia obejmie transport uczniów po drogach powiatowych, wojewódzkich
i krajowych oraz gminnych o nawierzchni gruntowej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):60.14.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 29.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania uprawnień (koncesji, zezwolenia, licencji) do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniających wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postanowienia (Ustawa z dn. 6 września 2011r. o transporcie drogowym
Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) - za spełnienie tego warunku udziału
w postępowaniu Zamawiający uzna złożenie do oferty oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy P.Z.P. oraz - kopię aktualnej/ważnej licencji na przewóz osób - III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu spełnienia warunku wykonawcy zobowiązani są do wykazania dysponowania środkami transportu - samochodami dopuszczonymi do ruchu, w ilości wynikającej
z wewnętrznej organizacji wykonawcy zapewniającej jednoczesny dowóz dzieci
i młodzieży do godz. 755 zgodnie z opisem w poz. 2.1. SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku zostanie przeprowadzona na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wyszczególnionych w części 8.0. siwz i odpowiednio
w ogłoszeniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinni spełniać wspólnie. - III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu spełnienia warunku wykonawcy zobowiązani są do wykazania dysponowania osobami legitymującymi się posiadaniem uprawnień do kierowania pojazdami w ilości zapewniającej obsadę wykazanych środków transportowych. Ocena spełnienia tego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o informacje zawarte w dokumentach
lub oświadczeniach wyszczególnionych w części 8.0. siwz i odpowiednio w ogłoszeniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp ( np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinni spełniać wspólnie - III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu spełnienia warunku wykonawcy zobowiązani są do wykazania, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych). Ocena spełnienia tego warunku zostanie przeprowadzona na podstawie oświadczenia
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wyszczególnionego w części 8.0. siwz
i odpowiednio w ogłoszeniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp ( np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinni spełniać wspólnie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24
UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa
w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu, należy przedłożyć:- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz
z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału
w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu
w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty;
2. dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
(np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę;
3.wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom - zaleca się sporządzenie zgodnie z załącznikiem nr 9 siwz (druk do wypełnienia lub wzorowania się)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty
w zakresie ceny brutto w wypadku gdy zmianie ulegnie ustawowa wartość podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Miastku ul. Grunwaldzka 1 77 - 200 Miastko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:11.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Urzad Miejski w Miastku, ul. Grunwaldzka 1 , 77-200 Miastko
p. nr 19 ( I piętro - sekretariat burmistrza).
IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone
na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:1 NAZWA: Dowóz uczniów z miejscowości Domanica do Szkoły Podstawowej
w Słosinku i Gimnazjum w Miastku oraz powrót do miejscowości Domanica.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Dowóz uczniów
z miejscowości Domanica do Szkoły Podstawowej w Słosinku (3 km, 10 dzieci) i Gimnazjum
w Miastku (13 km, 4 dzieci) oraz powrót do miejscowości Domanica. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):60.14.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 29.06.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:2 NAZWA: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejscowości Węglewo, Miłocice
i Wołcza Mała do Publicznej Szkoły Podstawowej w Kamnicy oraz powrót do Węglewa, Miłocic
i Wołczy Małej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejscowości Węglewo, Miłocice i Wołcza Mała do Publicznej Szkoły Podstawowej w Kamnicy (15 km) oraz powrót do Węglewa, Miłocic i Wołczy Małej - 3 uczniów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):60.14.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 29.06.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:3 NAZWA: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejscowości Trzcinno, Okunino
i Miastko do Publicznej Szkoły Podstawowej w Kamnicy oraz powrót do Trzcinna, Okunina
i Miastka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejscowości Trzcinno, Okunino i Miastko do Publicznej Szkoły Podstawowej w Kamnicy (31 km) oraz powrót do Trzcinna, Okunina i Miastka - 5 uczniów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):60.14.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 29.06.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ dowz dzieci .pdf (PDF, 286KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-08-04 12:19:04 | 286KB | 47 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Uniewaznienie.pdf (PDF, 42.KB) | 2011-08-18 15:13:00 | 42.KB | 625 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Ryszard Ringwelski | 04-08-2011 12:19:04 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Ryszard Ringwelski | 04-08-2011 |
Ostatnia aktualizacja: | Ryszard Ringwelski | 18-08-2011 15:13:00 |