Ogłoszenie Przewodniczącego Komisji infrastruktury Technicznej - WOA.0012.2.9.2013.LJ
Niniejszym zwołuję posiedzenie Komisji Infrastruktury Technicznej na dzień 15 października 2013 r., tj. (wtorek), godz. 9:00, sala nr 10 tutejszego Urzędu.
Porządek posiedzenia:
1. Gminne budownictwo mieszkaniowe (w tym TBS) – ocena i stan realizacji.
2. Ocena realizacji uchwały w sprawie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
3. Opiniowanie projektów uchwał.
4. Sprawy bieżące i wolne wnioski.
5. a/a
Zwracam się z prośbą o przygotowanie informacji dotyczących pkt. 1 i 2 na piśmie i przedłożenie do Biura Rady do dnia 14.10.2013r.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Longina Jankowska Data wytworzenia:
08 paź 2013
Osoba dodająca informacje
Marcin Woszczak Data publikacji:
08 paź 2013, godz. 10:50
Osoba aktualizująca informacje
Marcin Woszczak Data aktualizacji:
08 paź 2013, godz. 10:50