Ogłoszenie Przewodniczącego Komisji Infrastruktury Technicznej - WOA. 0012.2.8. 2012.JW
Niniejszym zwołuję posiedzenie Komisji Infrastruktury Technicznej na dzień 18 października , tj. (czwartek) 2012 r. godz. 9.00, sala nr 10 tut. Urzędu Miejskiego.
Porządek posiedzenia :
1. Analiza w zakresie zimowego utrzymania dróg za 2011 r. oraz przygotowania Gminy Miastko do realizacji tego zadania w roku 2012 – 2013 r.
2. Gminne budownictwo mieszkaniowe – ocena i stan realizacji
3. Opiniowanie projektów uchwał.
4. Sprawy bieżące i wolne wnioski.
Przewodniczący Komisji Infrastruktury Technicznej
Ryszard Mieczkowski
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Józefa Wasielewska Data wytworzenia:
09 paź 2012
Osoba dodająca informacje
Marcin Woszczak Data publikacji:
11 paź 2012, godz. 08:28
Osoba aktualizująca informacje
Marcin Woszczak Data aktualizacji:
11 paź 2012, godz. 08:28