Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Miastko

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy z powodu nieuregulowanych spraw spadkowych (nieruchomość objęta wnioskiem ma nieuregulowany stan prawny), dla inwestycji polegającej na budowie garażu blaszanego na terenie działki oznaczonej w ewidencji gruntów nr 13/12 w obrębie ewidencyjnym Dretyń, w gminie Miastko.

WIiGP.6730.3.126.2025.MK                                                                                                          Miastko, dnia 06.10.2025 r.

OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy

Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572 z późn. zm.)

zawiadamiam,

że na wniosek z dnia 1 sierpnia 2025 r. (data wpływu: 5 sierpnia 2025 r.) zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie garażu blaszanego na terenie działki oznaczonej w ewidencji gruntów nr 13/12 w obrębie ewidencyjnym Dretyń, w gminie Miastko.  

Zgodnie z art. 10  § 1 K.p.a. strony mają prawo do zapoznania się z zebranymi materiałami oraz do wniesienia uwag i wniosków w ww. sprawie w Urzędzie Miejskim w Miastku,
ul. Grunwaldzka 1, pok. nr 25.

W toku ww. postępowania, z powodu nieuregulowanych spraw spadkowych (nieruchomość objęta wnioskiem ma nieuregulowany stan prawny), tut. organ, działając na podstawie art. 53 ust. 1c i art. 64 ust. 1. ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572 z późn. zm.), zawiadamia strony o decyzjach i innych czynnościach w formie publicznego obwieszczenia wywieszonego na urzędowej tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Miastku przy ul. Grunwaldzkiej 1, na tablicy ogłoszeń Sołectwa Dretyń oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Miastku (zakładka: Menu główne/Informacje/Planowanie przestrzenne/Decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego). Zgodnie z art. 49 K.p.a. zawiadomienie to staje się skuteczne wobec stron, które zostały na piśmie uprzedzone o zamiarze zawiadomienia ich w wyżej określony sposób.

Zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.) informuję, że wydanie decyzji dla przedmiotowej inwestycji nastąpi nie później niż w terminie 90 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie takiej decyzji. Do terminu nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
WIiGP.6730.3.126.2025.MK Obwieszczenie o wszczęciu postępowania (PDF, 78.88Kb) 2025-10-10 11:07:58 0
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Małgorzata Kobiec

Data wytworzenia:
06 paź 2025

Osoba dodająca informacje

Małgorzata Kobiec

Data publikacji:
10 paź 2025, godz. 11:07

Osoba aktualizująca informacje

Małgorzata Kobiec

Data aktualizacji:
10 paź 2025, godz. 11:07