Informacja dla niesłyszących
W dniu 1 kwietnia 2012 roku weszła w życie ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243). W związku z powyższym osoby trwale lub okresowo mające trudności w komunikowaniu się (osoby głuche i głuchonieme) mogą komunikować się z Urzędem Gminy w Miastku: Osobiście zgłaszając się w godzinach pracy urzędu: poniedziałek od 8.00 do 16.00, wtorek - piątek od 7.15 do 15.15. Za pomocą faksu na numer: (59) 857 23 68. Za pomocą poczty elektronicznej adres email: sekretariat@um.miastko.pl Elektronicznej Platformy Obsługi Interesanta: www.eboi.miastko.pl W kontakcie z urzędem osoba niepełnosprawna ma prawo do pośrednictwa tłumacza polskiego języka migowego. Aby skorzystać z pośrednictwa tłumacza prosimy o powiadomienie Urzędu Miejskiego w Miastku (np. e-mail, faks) na trzy dni przed planowanym terminem załatwienia sprawy, z wyłączeniem sytuacji nagłych. Usługa jest bezpłatna dla osoby uprawnionej będącej osobą niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. W przypadku korzystania przez osoby uprawnione z pomocy tzw. osoby przybranej, czyli osoby, która ukończyła 16 lat i została wybrana przez osobę uprawnioną w celu ułatwienia porozumiewania się z tą osobą i udzielenia jej pomocy w załatwieniu spraw, wizyta w urzędzie nie musi być wcześniej uzgadniana.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Jan Gajo Data wytworzenia:
24 kwi 2012
Osoba dodająca informacje
Marcin Woszczak Data publikacji:
24 kwi 2012, godz. 09:32
Osoba aktualizująca informacje
Jan Gajo Data aktualizacji:
12 lip 2016, godz. 08:49