Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Miastko

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Burmistrz Miastka

Jerzy Wójtowicz

Burmistrz kieruje pracą Urzędu i wykonuje swoje zadania poprzez:

  1.  rozstrzygnięcia podejmowane osobiście,
  2. Rozstrzygnięcia podejmowane przez Zastępcę Burmistrza lub inną upoważnioną na piśmie osobę, działających w zastępstwie Burmistrza w czasie jego nieobecności w pracy,
  3. rozstrzygnięcia podejmowane przez Zastępcę Burmistrza w ramach spraw jemu powierzonych w trybie § 15Regulaminu Organizacyjnego
  4. rozstrzygnięcia podejmowane przez Sekretarza i Skarbnika, w ramach spraw im powierzonych, w zakresie określonym odpowiednio w §17 i §18 Regulaminu Organizacyjnego,
  5. rozstrzygnięcia podejmowane w imieniu Burmistrza przez Naczelników oraz innych pracowników poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu, w zakresie spraw im powierzonych, w ramach odrębnie udzielonych upoważnień bądź pełnomocnictw,
  6. rozstrzygnięcia podejmowane z upoważnienia Burmistrza przez kierowników i pracowników jednostek organizacyjnych gminy, w zakresie spraw im powierzonych w ramach stosownych porozumień bądź pełnomocnictw.

    Burmistrz bezpośrednio nadzoruje pracę Kierownictwa Urzędu oraz  samodzielnych stanowisk pracy, o których przepisy szczególne tak stanowią.
    W czasie nieobecności Burmistrza zastępstwo sprawuje Zastępca Burmistrza lub inna osoba upoważniona na piśmie przez Burmistrza.
     

Do wyłącznej właściwości Burmistrza należą w szczególności następujące sprawy:

  1. wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
  2. nawiązywanie i rozwiązywanie z pracownikami Urzędu stosunku pracy na podstawie wyboru, powołania i umów o pracę,
  3. występowanie do Rady o  powołanie i odwołanie Skarbnika,
  4. ogłaszanie uchwał budżetowych Rady i sprawozdań z ich wykonania,
  5. przedkładanie Wojewodzie uchwał przyjętych przez Radę,
  6. wykonywanie uchwał Rady,
  7. przedkładanie na sesję Rady  sprawozdań z wykonania uchwał,
  8. reprezentowanie gminy na zewnątrz,
  9. upoważnianie pracowników Urzędu, kierowników i pracowników jednostek organizacyjnych gminy do załatwiania określonych spraw, w ustalonym zakresie, a w szczególności do wydawania decyzji administracyjnych,
  10. udzielanie odpowiedzi na wystąpienia pokontrolne organów kontroli zewnętrznej,
  11. kierowanie wystąpień do Wojewody i Marszałka Województwa,
  12. udzielanie odpowiedzi na wystąpienia posłów i senatorów,
  13. udzielanie odpowiedzi na skargi dotyczące Naczelników,
  14. wykonywanie czynności z zakresu obronności i obrony cywilnej.

Przyjęcia interesantów:
Burmistrz przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków w każdy poniedziałek od 12.00 do 16.00 w pokoju nr 19 Urzędu Miejskiego w Miastku ul. Grunwaldzka 1 (I piętro)

Przed wizytą prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 59 857 07 02 celem umówienia wizyty.

email: burmistrz@miastko.pl


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Marcin Woszczak

Data wytworzenia:
26 kwi 2011

Osoba dodająca informacje

Marcin Woszczak

Data publikacji:
26 kwi 2011, godz. 08:21

Osoba aktualizująca informacje

Karol Rawski

Data aktualizacji:
10 maj 2024, godz. 09:22