Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Miastko
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania. Dotyczy postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zamówienia pn. Usługi utrzymania zimowego ulic, chodników i dróg na terenie gminy Miastko, będących w zarządzie Zamawiającego - WIT.RI.271.12.2013.RCC

Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 93 ust.3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zm.) o unieważnieniu część 2, 8, 9 i 12  (zadania) dla wymienionego na wstępie postępowania.

Uzasadnienie faktyczne

W przeprowadzonym postępowaniu spośród złożonych ofert, oferty z najniższa ceną dla części 2, 8, 9 i 12 przewyższają kwotę którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie prawne

Art. 93 ust. 1 pkt. 4  i  ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Marcin Woszczak 15-10-2013 14:53:40
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Roman Chamier Cieminski 15-10-2013
Ostatnia aktualizacja: Marcin Woszczak 15-10-2013 14:53:40