Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Miastko
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - dotyczy postępowania p.n. Usługi utrzymania zimowego ulic, chodników i dróg na terenie gminy Miastko, będących w zarządzie Zamawiającego (WIT.RI.271.12.2013.RCC)

Ogłoszenie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego

Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zm.) unieważnia się część 1 i 4 (zadanie) dla w/w postępowania związane z udzieleniem zamówienia wymienionego na wstępie.

Uzasadnienie:
Nie złożono żadnej oferty dla części 1 i 4 (zadania) niepodlegającej odrzuceniu w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Marcin Woszczak 04-10-2013 10:41:55
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Roman Chamier Cieminski 04-10-2013
Ostatnia aktualizacja: Marcin Woszczak 04-10-2013 10:41:55