Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Miastko
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - dotyczy postępowania p.n. Usługi utrzymania zimowego ulic, chodników i dróg na terenie gminy Miastko, będących w zarządzie Zamawiającego (WIT.RI.271.12.2013.RCC)

Ogłoszenie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego

Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zm.) unieważnia się część 1 i 4 (zadanie) dla w/w postępowania związane z udzieleniem zamówienia wymienionego na wstępie.

Uzasadnienie:
Nie złożono żadnej oferty dla części 1 i 4 (zadania) niepodlegającej odrzuceniu w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Marcin Woszczak 04-10-2013 10:41:55
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Roman Chamier Cieminski 04-10-2013
Ostatnia aktualizacja: Marcin Woszczak 04-10-2013 10:41:55